بررسی تخصصی انواع گل

با ما دنیای گل ها را بهتر بشناسید

بررسی تخصصی انواع گل

با ما دنیای گل ها را بهتر بشناسید

  • ۰
  • ۰

 

 

باکس گل کد 598 یکی از محصولات زیبا و حرفه ای گل فروشی آنلاین گندم vip است. این باکس گل حاوی 3 گل زنبق، مرواریدی، بیدمشک است. در کنار این نوع گل ها تعداد زیادی برگ زیبا و جذاب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از خشکبار زینتی در باکس گل 598 باعث شده تا اگر این محصول را برای هدیه دادن به عزیزانتان انتخاب نمایید، در کنار گلی زیبا، با وجود خشکبار تزئین شده، فرد هدیه گیرنده را خوشحال نمایید. این باکس گل در کل دارای 25 سانتی متر طول، 15 سانتی متر عرض، 15 سانتی متر ارتفاع است.

یکی از دلایل معرفی این محصول، نزدیکی به فصل بهار و نوروز 1401 است. این محصول به دلیل جذابیت و زیبایی برای عیدی دادن به افراد بسیار مناسب است.

ابعاد این محصول به قدری استاندارد و مناسب است که در صورت حمل به صورت شخصی و یا حمل توسط پیک گل فروشی گندم vip (فقط در سطح تهران) اصلا سخت نیست. همچنین برای نگهداری بعد از اهدا نیز شرایط سختی برای حفظ محصول وجود ندارد.

در ادامه لینک ویدئویی از این محصول را برای شما قرار می دهیم، تا بهتر با این محصول آشنا شوید، https://www.aparat.com/v/0C8gk



 

enlightened اگر به دنبال خرید این محصول و یا بررسی سایر محصولات مشابه با آن هستید، به صفحه محصول مراجعه کنید:

yes سفارش آنلاین گل در سایت گندم vip به راحت ترین شکل قابل انجام است. من یکبار این موضوع را تجربه کرده ام و با دریافت باکس گل در محل (من در شهر تهران زندگی می کنم) بهترین تجربه خود را در خرید گل تاکنون داشته ام.

  • ۰۰/۱۲/۲۵
  • abolfazl shahroudi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی