بررسی تخصصی انواع گل

با ما دنیای گل ها را بهتر بشناسید

بررسی تخصصی انواع گل

با ما دنیای گل ها را بهتر بشناسید

  • ۰
  • ۰

معرفی گل ارکیده

گل ارکیده گلدانی یک گیاه زیبا و پرطرفدار است که شکوفه‌های بزرگ، با دوام و البته با رنگ‌های متنوعی دارد. این گل نماد زندگی دوباره، شکوه و عشق و یکی از بهترین هدیه‌ها به مناسبت تولد نوزاد است. با خرید گلدان ارکیده می‌توانید لبخند را به هر فردی هدیه دهید.

جالب است بدانید بیش از ۲۰ هزار نوع ارکیده در سراسر جهان وجود دارد و به جرات می‌توان گفت از نظر تنوع در صدر جدول گیاهان است.
وفق پذیری این گیاه با محیط‌های مختلف و همچنین فصل گلدهی طولانی آن باعث شده این گیاه به یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی و اداری تبدیل شود که جلوهٔ خاصی به محیط اطراف می‌بخشد.

ارکیده روش مراقبت متفاوتی نسبت به اکثر گیاهان دارد و نگهداری گل ارکیده مقداری صبوری می‌خواهد اما شرایط نگهداری بعضی از گونه‌های آن مثل فالانوپسیس آسان‌تر است و می‌توانید آن را مثل بقیهٔ گیاهان در منزل تان نگهداری کنید.
جهت خرید گل ارکیده و مشاهده قیمت‌ها می‌تواند به گل فروشی آنلاین گُل سِتان مراجعه نماید تا کمتر از ۳ ساعت این گلهای زیبا در خانه شما باشد.

  • ۰۰/۱۱/۱۳
  • abolfazl shahroudi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی